۴ مرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۵۸

سیدشریف حسینی:

مطمئنم مشکل راه‌آهن حل می‌شود/ قشنگی فوتبال به مشکلاتش است!

مطمئنم مشکل راه‌آهن حل می‌شود/ قشنگی فوتبال به مشکلاتش است!

نماینده مجلس شورای اسلامی اعلام کرد که باید مشکلات باشگاه راه آهن تا پیش از آغاز لیگ برطرف شود. وی همچنین گفت: من به حل این مشکلات امیدوارم و اگر این گونه نبود در فدراسیون فوتبال حضور نمی یافتم.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدشریف حسینی نماینده مجلس که برای حل مشکل راه آهن به فدراسیون فوتبال آمده بود ضمن بیان مطلب فوق گفت: ما به دعوت آقایان استیلی و دوستان به فدراسیون آمده ایم تا به نحوی مشکل موجود برطرف شود.

وی با بیان اینکه قشنگی فوتبال به مشکلاتش است، اضافه کرد: امروز شرایطی برای راه‌آهن پیش آمده و وضعیت موجود ایجاب می کند که در پی حل آنها باشیم و اجازه ندهیم شرایطی پیش بیاید حاشیه ها به تیم فوتبال راه آهن سرایت کند.

نماینده مجلس اضافه کرد: اگر در این روزها مشکلات حل نشود راه آهن دچار بحران می شود که جمع کردن کل آن مشکل است. ما امروز آمده ایم در نشستی که با مسئولان فدراسیون داریم کاری کنیم که پیش از آغاز لیگ مشکلات راه آهن با قوه قضائیه برطرف شود.

حسینی همچنین با اشاره به اینکه مطمئنا قوانینی برای خصوصی شدن باشگاهها مصوب شده است که باید اجرایی شود، ادامه داد: در بحث واگذاری راه آهن انتقادهایی وجود دارد که باید قدم به قدم جلو رفت اما همان طور که من می دانم این مسائل قابل حل است.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا مطمئن هستید مشکلات باشگاه راه آهن حل شده و این تیم می تواند در مسابقات لیگ به میدان برود، گفت: اگر مطمئن نبودم امروز به این جلسه نمی آمدم.

 

 

 

کد خبر 2338422

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha